Keresőoptimalizálás szótár, magyarázat
A-M
Mi a Black Hat SEO?
A “Black hat SEO” a keresőoptimalizálási terminológiában olyan agresszív SEO tevékenység, stratégia, amely a kereső motorokra fókuszál a humán látogatók helyett. Jó példa rá a “keyword stuffing” a túlzott kulcsszó használat, “invisible text” a láthatatlan szöveg használata, és a “doorway pages” ún. előszoba oldal készítés.
Mi a Doorway Pages?
Úgynevezett előszoba oldalak. Olyan a látogató számára nem látható oldalak, amelyeken általában nagyon sok kulcsszó, link található, azért, hogy több kulcsszóra is ez az előszoba oldalra kerüljön a látogató, akit aztán továbbítanak arra az oldalra, amit kiválasztunk.
Mi az Invisible Text?
A láthatatlan szövegek. Szintén kulcsszó halmozásra alkalmazott megoldás. Mivel látványosan nem a felhasználónak készített tartalom, így a felhasználó elől ezt általában el is rejtik, pl. a háttérrel megegyező írás színt választva.
N-Z
Mi a SEO?
“Search Engine Optimisation” angol kifejezés rövidítése, aminek a jelentése: kereső optimalizálás. Részletesebben azokat a technikákat, technológiákat összesíti, amelyeket egy komoly tapasztalattal, tudással rendelkező vállalkozás a weboldal minőségét , az ismertségét javítja olyan mértékben, hogy az adott oldal a keresési találatokban rangosabb helyezést érjen el.