PPC kampány a keresőoptimalizálásban
Bár egyértelműen nem lehet megállapítani, de a PPC – avagy Pay per Click – kampányok nincsennek kedvező hatással a keresőoptimalizálásban. A PPC kampányok arról szólnak, hogy fizetünk a megjelenésért. A keresők ugyanakkor azt mondják, hogy azért nem részesítenek előnyben weboldalt, ha fizet.
Ebből azt a kövekeztetést lehet levonni, hogy gyakorlatilag ha nincs is negatív keresőoptimalizálási hatása a PPC kampányoknak, de az mindenképp kijelenthető, hogy semmilyen pozitív keresőoptimalizálási hatása nem lesz.
Mi az és mire való a PPC kampány?
A PPC kampányok egyik elterjed Google által kidolgozott változata az AdWords kampány. Ez a megoldás csak arra való, hogy pénzért cserébe látogatót, vásárlót vegyünk az oldalunkhoz. Bizonyos mértékig talán ismertebb lesz a weboldalunk, de csak a kampány ideje alatt.